Warning: Trying to access array offset on null in /data/1/e/1ef4d846-0ba7-4270-a2a0-0e5104c26205/followfilip.sk/web/wp-content/plugins/js_composer/include/autoload/vc-shortcode-autoloader.php on line 64
Bude pre vás Facebook pre firemný profil naďalej relevantný?
Filip Labanc
16. februára 2021
Rok 2021 môže odštartovať novú kapitolu sociálnych médií a ukázať ich silu. Ľudia začínajú chápať riziká a negatíva Facebooku, ktorý dnes...
Read More
Nový normál? Zodpovedné značky? Ale kdeže
Filip Labanc
26. septembra 2020
Koronavírus so sebou priniesol kadečo. Rozdeľuje spoločnosť na viacero táborov, ktoré majú svoj názor. Niekto celú situáciu spochybňuje, niekto ju...
Read More
Čo vie zákazníka najviac odradiť od nákupu
Filip Labanc
2. augusta 2020
Ak máte eshop, zbierate kontakty na stránke, alebo predávate službu a čakáte, kedy sa vám niekto ozve, určite poznáte ten pocit,...
Read More
Keď je marketing hrrrrr (HR)
Filip Labanc
27. júna 2020
HR marketing a pojem employer branding sa teraz skloňuje snáď na každom kroku. Kedysi u nás tento termín ani len neexistoval,...
Read More
Google novinka v reklamnom formáte – Discovery Ads
Filip Labanc
10. júna 2020
Reklamných formátov v sieti Google je mnoho. Od reklám vo vyhľadávaní Google, bannerové reklamy na partnerských weboch, cez reklamy na YouTube,...
Read More
Prečo byť na viacerých sociálnych sieťach
Filip Labanc
30. mája 2020
O tom, či vaša firma patrí na sociálne siete, som už v jednom článku písal. Ak by ste mali byť...
Read More
Ako sa v reklame inšpirovať a zároveň nekopírovať
Filip Labanc
21. mája 2020
Vidíte krásnu reklamu s nádhernou myšlienkou a potom si spomeniete, že niečo podobné ste už videli. Poviete si, že okopírovali...
Read More
Nikdy nie je dôležité čo robíte, ale prečo to robíte
Filip Labanc
9. mája 2020
A to platí nielen v marketingu. Túto vetu si dobre zapamätajte, pretože aplikovať ju môžete pri marketingovej stratégii, pri tvorbe...
Read More
TikTok – doba ide opäť ďalej
Ľudia sú vraj presýtení sociálnymi sieťami a denne trávia množstvo času na Facebooku, YouTube, Instagrame či LinkedIne. Možno by ste...
Read More
Odovzdajte vedomosti a skúsenosti – dajte šancu stážistovi (+ rozhovor)
Filip Labanc
24. apríla 2020
Stážovanie v menších a stredných firmách je veľakrát tabu. Argumentom väčšinou je, že na to nie je čas – aj...
Read More
Knihy o marketingu a dizajne, ktoré vám odporúčam
Filip Labanc
19. apríla 2020
Hovorí sa, že skutočné bohatstvo nie je o množstve peňazí, ale že sa týka hodnôt. Keď si predstavím materiálne hodnoty,...
Read More
To logo vás poprosím väčšie…
V grafickej komunite je tento nadpis trefný vtip. Určite každý kto robí s grafikou a vizuálmi, zažil túto požiadavku. Niekedy to...
Read More
Pandémia online sveta je tu
Filip Labanc
31. marca 2020
Povedali ste si niekedy, že by ste si nikdy určitú vec nekúpili cez internet? Oblečenie, topánky, drogériu, potraviny, stavebný materiál,...
Read More
Heart-talk #2 s Tinou Minorovou o ilustráciách
Filip Labanc
26. marca 2020
Keď sa ma niekto dnes opýta, kto ma napadne pri spojení „krásne ilustrácie“, tak sa mi ako prvá vybaví práve...
Read More
Koronamarketing
Filip Labanc
22. marca 2020
Koronavírus dramaticky mení každého jedného z nás a to sme len na začiatku pandémie. Je jasné, že v budúcnosti nebude nič rovnaké ako...
Read More
Ako vie kreatíva ušetriť peniaze pri začínajúcom biznise
Filip Labanc
8. marca 2020
Veľakrát som stretol ľudí, ktorí chceli rozbehnúť svoje podnikanie. Niekedy to boli skutočne dobré nápady, ktoré však žiaľ zostali iba...
Read More
Ako dopadli parlamentné voľby na Facebooku?
Filip Labanc
2. marca 2020
Najskôr som sa na svojom blogu k politickej téme nechcel vôbec vyjadrovať. Najmä z dôvodu, že vyvoláva množstvo rôznych emócií,...
Read More
Aký report si pýtať od agentúry a ako v ňom čítať
Filip Labanc
20. februára 2020
Našiel som si online agentúru a tá mi na konci mesiaca pošle PDF-ko s výsledkami. Ak teda vôbec niečo pošle....
Read More
Heart-talk #1 s Miou Lambertovou o budovaní povedomia na sociálnych sieťach
Predaj vlastného produktu obnáša mnoho úskalí a otázok, ktoré zistíme až procesom. To najzákladnejšie však je, aby sa o nás...
Read More
Idem spolupracovať s marketingovým freelancerom
Filip Labanc
4. februára 2020
Veľa malých firiem nemá na to, aby si platili drahú agentúru. Ak si aj náhodou niečo dajú naceniť, keď zistia...
Read More
Firemný slogan – áno / nie? Ako na slogany?
Čítal som množstvo článkov, v ktorých je slogan odporúčaný s odôvodnením, že si pri ňom automaticky vybavíme značku alebo emóciu...
Read More
Ako napísať newsletter (mail) tak, aby nebol spamom?
Filip Labanc
25. januára 2020
Direct mailing je ešte stále relevantným zdrojom pre predajné ciele, udržiavanie vzťahu so zákazníkom, informovanie o novinkách a podobne. Myslel...
Read More
Marketingový slovník, aby sme sa chápali
Filip Labanc
16. januára 2020
Najprv som nerozumel ja. Teraz mi nerozumejú ostatní. Máte slabú marketingovú slovnú ONÚ? Odborné a anglické slová je niekedy veľmi...
Read More
Aké online reklamy v roku 2019 ma najviac zaujali
Filip Labanc
31. decembra 2019
Aké reklamy by ťa v digitálnom svete mohli inšpirovať? Keď mi napadlo napísať článok na túto tému, ihneď som si...
Read More
Ako si vybrať tú pravú farbu pre môj biznis?
Pre niektorých, možno najmä mužov, bude znieť prekvapivo, že na svete existujú milióny farieb. A to teraz hovoríme iba o...
Read More
Kašlem na všetko, potrebujem výkonnostný marketing
Filip Labanc
24. novembra 2019
Často počúvam dlhé príbehy o budovaní značky, rozsiahle vyjadrenia k sile brandu, vytváraniu love brandu a všetkých tých pekných vytváraní...
Read More
Prečo sa ešte video reklamy nestali najväčším ťahákom?
Filip Labanc
19. novembra 2019
Ja, ako marketér, počúvam už nejaký ten rok o tom, že video reklama je budúcnosť a o tom, že bez...
Read More
Patrí black friday na Slovensko?
Filip Labanc
10. novembra 2019
V posledný novembrový piatok na nás čaká už čoraz tradičnejší “čierny piatok” a následne ešte budeme musieť prežiť “cyber monday"....
Read More
Podcasty ako “hudba” budúcnosti
Filip Labanc
2. novembra 2019
Reklamné a komunikačné kanály sa pomaly ale isto rozšírili aj na Slovensko, aj keď sú stále v plienkach. Niektoré zdroje...
Read More
10 najlepších pluginov do WordPressu, alebo prečo mať web vo WordPresse
Filip Labanc
28. októbra 2019
Ak chcete mať vlastný web a ste vo fáze, že o ňom rozmýšľate, jednoznačne vám odporúčam ísť do platformy Wordpressu....
Read More
Oktagon a MMA ako kvalitný reklamný formát
Filip Labanc
23. októbra 2019
Za posledné roky si žiaden šport nevyslúžil toľko pozornosti ako MMA – aspoň čo sa týka sponzorov a hype-u okolo....
Read More
Zamestnať marketéra alebo využiť agentúru?
Filip Labanc
19. októbra 2019
Veľmi ťažká otázka, s ktorou sa musí vysporiadať každá rastúca firma. Stoja tu proti sebe dva faktory, ktoré majú svoje...
Read More
Chcete sa odlíšiť od konkurencie? Hovorte to inak
Filip Labanc
6. októbra 2019
Asi každá fungujúca firma prechádza štádiom, kedy sa začne porovnávať s konkurenciou a silou-mocou sa od nej chce odlíšiť. Hľadá...
Read More
Ako dostať firmu do Google máp
Filip Labanc
15. septembra 2019
Vyhľadávanie reštaurácie, obchodov, pamiatok či firiem sa dynamicky zmenilo a množstvo ľudí vyhľadáva pomocou máp. Dokonalé SEO alebo platená reklama...
Read More
Bieda a lesk influencerov
Filip Labanc
7. septembra 2019
Influencer je dnes veľmi moderné slovo. Či už sa ním niekto chce stať, pozorne ho sleduje, alebo si chce objednať...
Read More
Udržateľné EKO produkty alebo iba marketingový ťah?
Filip Labanc
28. augusta 2019
Dopíjam svoju limonádu s kovovou slamkou, pričom slamku som predtým nepotreboval. Žrebujem v plnom šuplíku plátenných tašiek tú pravú. Do...
Read More
Ako si vyberiem správny druh písma
Filip Labanc
22. augusta 2019
Na internete sú na výber tisícky fontov, ktoré nájdete bezplatne alebo v platenej verzii za licenciu. Moderné firmy si dokonca...
Read More
Vizitky – ako by mali vyzerať a akú technológiu použiť?
Filip Labanc
15. augusta 2019
Je vizitka vôbec potrebná? Je to fajn záložka do knihy, alebo si bez nej neviete predstaviť život? Ak už vizitku...
Read More
Priživovať sa pomocou ambush marketingu, aj keď nie ste sponzorom?
Filip Labanc
12. augusta 2019
Veľa malých firiem si toto zažilo – či už vedome, alebo im to napadlo ako dobrý nápad. Ambush marketing je...
Read More
Aké nástroje, ktoré môžu uľahčiť život aj vám, používam?
Filip Labanc
6. augusta 2019
Softvér, ktorý vám dokáže uľahčiť život, je dnes na každom kroku. Niekedy vám to môže dokonca priťažiť, až nebudete vedieť,...
Read More
Prečo má voľná plocha v grafike svoj význam?
Filip Labanc
23. júla 2019
Pri tvorbe grafík pre banner alebo nejakú tlačovinu sa často stretávam s otázkou, prečo je tu voľný priestor. Môžeme tento...
Read More
Ako sa vysporiadať s online hejtovaním?
Filip Labanc
23. júna 2019
Urážky, nadávky, zlá spätná väzba, posmešky. To dnes internet, obzvlášť sociálne siete, prinášajú, a je toho čím ďalej tým viac....
Read More
Odpočúva nás telefón a podsúva nám reklamy?
Filip Labanc
18. júna 2019
Túto otázku som sa pýtal môjho okolia. Či už išlo o bežného užívateľa sociálnych sietí, známych, čo robia s marketingom...
Read More
Ako vytvorím vhodný príspevok na Facebook?
Henrieta a Filip
9. júna 2019
Štvrtina populácie denne používa sociálnu sieť Facebook. Aj keď ste zástancom názoru, že Facebook pomaly upadá a nahrádzajú ho iné...
Read More
Google nákupy na Slovensku sú tu
Filip Labanc
5. júna 2019
Máte eshop? Prednedávnom som písal o priamom predaji cez Instagram. Ten však môže zatieniť ešte jedna väčšia aktualita, ktorá ovplyvní...
Read More
Fail menom About You? Ako pokaziť skrytú virálnu reklamu
Filip Labanc
1. júna 2019
Vytvorenie veľkého hajpu pri kampani je čoraz ťažšie. Cesta virálneho obsahu nebýva zároveň imidžovou, tak ako by si to branding...
Read More
Ako si vyberiem tlačiareň, keď ich je toľko?
Filip Labanc
31. mája 2019
Síce som skôr online marketér, ale často sa mi stáva, že robím aj nejaký tlačový materiál – či už ide...
Read More
Koľko mám zaplatiť za logo?
Filip Labanc
11. mája 2019
Logo pre vašu firmu si dnes môžete kúpiť od 5 € na Jaspravim, cez 1 000 € od grafika freelancera...
Read More
Ako si napíšem kvalitný článok na firemný blog?
Henrieta a Filip
7. mája 2019
Mnoho ľudí začalo tvrdiť, že content marketing (resp. blogová sekcia) nemá na firemnom webe zmysel. Opierajú sa o výsledky, pravdou...
Read More
Ktoré nefinančné benefity potešia marketéra najviac?
Filip Labanc
3. mája 2019
To, prečo nie je dobré dávať iba finančné benefity, je už asi všeobecne známe. Ak nie, môžem to zhrnúť do...
Read More
Instagram bude pre online predaj nástrojom budúcnosti
Filip Labanc
29. apríla 2019
Je to len nedávno, čo Instagram informoval, že v USA plánuje spustiť veľkú novinku – úplné dokončenie nákupu priamo cez...
Read More
Ktorá firma by mala byť na sociálnych sieťach a kto tam nemá čo hľadať
Filip Labanc
24. apríla 2019
Kto nie je na Facebooku, akoby nežil. Pamätáte si na túto hlášku? Dnes už neplatí, pre firmy už vonkoncom nie....
Read More
Doba kontroverzie v reklame?
Filip Labanc
17. apríla 2019
Vulgárne slová, sex či sexistický podtón – to je presne to, čo dnes v reklame nechýba. Neviem, či iba ja...
Read More
Ako sa vyhnúť zákonnému vráteniu tovaru cez e-shop?
Filip Labanc
14. apríla 2019
Táto téma mi napadla pri príbehu, ktorý ma celkom pobavil. Známy išiel na dovolenku a pri tom, ako riešili kvalitné...
Read More
Syndróm slovenského podnikateľa aka samozvaného marketingového riaditeľa
Filip Labanc
10. apríla 2019
Pondelok ráno. Meeting s konateľom. Agenda: vizuál vizitky, prečo v letáku nie je cez tretinu strany, že sme na trhu...
Read More
Rozmery Google Ads bannerov pre rok 2019
Filip Labanc
5. apríla 2019
Google v tomto roku ponúka 46 rôznych formátov bannerov pre reklamu v Google Ads. Väčšinou je finančne, alebo kapacitne náročné...
Read More
13 najlepších zdrojov bezplatných fotografií pre web, sociál, alebo offline
Otázka či využiť, alebo nevyužiť fotobanku riešia malí, strední, ale aj veľkí podnikatelia. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať,...
Read More
Od konca marca 2019 reklamy už aj v Google obrázkoch
Filip Labanc
23. marca 2019
Keď som začínal s marketingom, výsledky vo vyhľadávaní obrázkov akoby boli tabu. Nikto nepoznal algoritmus, nikto ich neriešil. Ak niekto...
Read More
Alternatívne zdroje predaja produktov aka online šmelina
Filip Labanc
22. marca 2019
Najprv som sa pousmial. Potom som neveril. Ľudia skutočne vyhľadávajú alternatívu, ako predávať produkty cez internet. Pamätáte si ešte na...
Read More
Ako si správne vybrať marketingovú agentúru?
Filip Labanc
15. marca 2019
S narastajúcim potenciálom online sveta narastá aj dopyt menších a stredných firiem po marketingu. Niektoré spoločnosti si zamestnali marketéra, ktorý...
Read More
Prečo som sa rozhodol písať blog?
Filip Labanc
10. marca 2019
Táto myšlienka sa vo mne zrodila, keď ešte blog nemala každá firma, a keď všetci blogovať len začínali. V tom...
Read More